Subject: Teabenõue
From: "Rein Parelo" <[email-masked]>
To: "Info - RTK" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 10:33:29 +0300

Austatud Riigi Tugiteenuste Keskus,

Avaliku teabe seaduse § 6 alusel palun väljastada Optime OÜ-le järgmine
teave:

1.	Riigi raamatupidamisarvestuses kasutatavad loendid:

a.	RESS, ORG, OBJ, WBS;
b.	Iga loendi osas andmeväljadena vähemalt kood ja nimetus

2.	Esitasin ministeeriumitele allpool toodud mahus teabenõude
tegelike andmete väljastamiseks, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
ning Justiits- ja Digiministeerium suunasid andmete saamiseks pöörduma
Riigi Tugiteenuste Keskuse poole. Palume väljastada kirjeldatud andmed

2. tegelikud andmed (summad) ministeeriumi majandusarvestusest
(pearaamatust) dimensioonide ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP,
OBJ,WBS,GRANT ja kuude lõikes perioodis 01.01.2024-31.03.2025

Palun andmed väljastada kas xlsx või csv vormingus.

Juhul, kui küsitud on andmed on olemas avaandmetena, palun viidata
allikale ja neid andmeid täiendavalt esitada ei ole vaja.

Palun taotletav teave saata e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Rein Parelo

Optime OÜ

5034651

From: Kairi Sirkel - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 14. mai 2025 21:40
To: Rein Parelo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Teabenõue JDM

Tere

Edastan Justiits- ja Digiministeeriumi andmed vastuseks esimesele
küsimusele.

Teise küsimuse osas palun pöörduda Riigi Tugiteenuste Keskuse poole, kes
haldab tegelike andmete osas pearaamatut.

Tervitades

Kairi Sirkel
Juhataja
Eelarve- ja strateegiatalitus
Justiits- ja Digiministeerium
55541109 [email-masked] <mailto:%7BE-mail%7D>
www.justdigi.ee <https://www.justdigi.ee/>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn

Tere, lgp hr Parelo!

Vastavalt Teie 06.05.2025 Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile
(MKM) saadetud teabenõudele esitame punktis (1) küsitud andmed MKMi kohta:

a.	failist „MKM_kulumudel_12.05.2025“ leiate MKMi kulumudelis
kasutatavad reeglid, reeglite järjekorra ja ECE lehe, mille alusel on
koostatud 24.09.2024 Riigikokku saadetud 2025. a riigieelarve seaduse
eelnõu. Samuti sisaldab fail kõiki muudatusi, mida on ministeeriumi
eelarves tehtud ajavahemikul 01.01-12.05.2025;

b.	failis „MKM_2025_arvestusobjektide loetelu_12.05.2025“ on eraldi
töölehtedel ära toodud teabenõude punktis (1) b. loetletud dimensioonide
nimekirjad.

Kuna ministeeriumi majandusarvestust teostab ja pearaamatut peab Riigi
Tugiteenuste Keskus (RTK), siis punktis (2) palutud andmeid soovitame
küsida otse RTK-st.

Lugupidamisega,

	Helena Siemann
eelarve valdkonna juht
Eelarveosakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 639 7667  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn